"A kiválóság nem örökletes. A minőség nem veled születik. Csak akkor lehetsz a legjobb, ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt."

Gundel Károly

2014. szeptember 3., szerda

~ FAJITAS ~










 A minap a lánykám kérését teljesítettem ezzel az étellel... Anya, csinálsz ma nekem olyan "izét"? Izét? Az meg mi? Mert én aztán sok olyan "izét" ismerek...! Tudod, olyan foltos lepényt, husival... Á, szóval Te a tortilla lapra gondolsz...! Persze, azt csinálhatok. Nos, így lett a kérésből finom ebéd...


Tészta lapok 4 személyre: 1 csésze liszt, 1/2 csésze víz, 1 csipet só, 1 evőkanál olaj. Töltelék: 1 nagyobb csirkemell, só, fűszerkeverék, kevés olaj, ízlés szerint saláta: jégsaláta, paradicsom, uborka, kovászos uborka, lila hagyma, sárgarépa, szeletelt sajt, szószok, mártások / chili szósz, ketchup, mustár, majonéz... /.


A tészta hozzávalóit összegyúrjuk szép simára, majd letakarva kb. 30 percet pihentetjük. Mikor pihent a tészta, akkor lisztezett felületen 6-8 részre osztjuk, majd kistányérnyi kerek lapokat nyújtunk belőlük. Száraz, forró serpenyőben mindkét oldalukat megsütjük. A kisült lapokat letakarva tartjuk a felhasználásig. A csirkemellet felcsíkozzuk, majd sóval és fűszerkeverékkel bedörzsöljük. Egy serpenyőben olajat forrósítunk majd a csirke csíkokat megpirítjuk rajta. Tálaláskor mindenki a maga ízlésének megfelelően töltheti meg a tortilla lapokat.









3 megjegyzés:

  1. Kedves Kriszti, már régen jártam nálad, és most végig nézegettem a sok szép postodat amit el mulasztottam. Hát, most te és én jól kombináltuk a Mexicoi ételt...én a Salsával, és chip-szel, te meg a finom Fajitával, amit már régen készitettem. Ügyesem készitetett a tortillát házilag, ami tényleg könnyü, de én általában egy kis Mexicoi helyen szoktam venni, házilag készitett!

    Örvendek hogy jól vakációztatok, gyönyörü helyen töltöttétek a nyaralást, a fotók szenzációsok! Puszillak

    VálaszTörlés
  2. Nagyon guszta finomságot készítettél, nem is csodálom, hogy Lánykád (is) ennyire szereti :-)

    VálaszTörlés
  3. Fájintos! Csábítóan hívogató finomság.

    VálaszTörlés