"A kiválóság nem örökletes. A minőség nem veled születik. Csak akkor lehetsz a legjobb, ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt."

Gundel Károly

2020. április 16., csütörtök

~ DALGONA LATTE ~












Szerintem sokan vagyunk azzal a ténnyel, hogy a reggeli kávé előtt Isten irgalmazzon annak, aki hozzánk mer szólni... Bár én ennél szelídebb típus vagyok, de a kávé, az tényleg reggeli rutin nálam is. Minden fajtáját szeretem. Hosszan, röviden, édesen, keserűn, habbal vagy anélkül, mézzel vagy fahéjjal, tök mindegy. Koffein legyen és kész. Ez a mostani recept, hiper sebességgel terjed a világban, úgy hogy ma reggel én is megkóstoltam. Szuper finom, szuper egyszerű és mégis különleges. Ajánlom megkóstolni!


Hozzávalók 2 pohárhoz: 4 kávéskanál instant kávé, 4 kávéskanál cukor vagy ennek megfelelő édesítőszer, 4 kávéskanál hideg víz, 400 ml. forró tej, 2 mokkáskanál vaníliás cukor.


A tejet felforrósítjuk a vaníliás cukorral, majd tejhabosítóval felhabosítjuk és kiöntjük két pohárba. A kávégranulátumot egy mixerpohárba szórjuk, hozzáadjuk a cukrot és a hideg vizet. Elektromos habverővel addig keverjük magas fokozaton, amíg kemény habot nem kapuk. A kész kávéhabot a forró tejre kanalazzuk és máris fogyaszthatjuk.
   



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése