"A kiválóság nem örökletes. A minőség nem veled születik. Csak akkor lehetsz a legjobb, ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt."

Gundel Károly

2021. február 23., kedd

~ KEKSZ MACARON ~

 


 





 

Üsse kavics..., megint egy Macaron. Számomra egy mumus, mert kevés olyan dolog fog ki rajtam ami bosszúságot okozhat, de élő példa erre a macaron. Macerás, drága, és sok buktatós feladat van körülötte. Viszont finom... Ez a mostani macaron pont úgy néz ki mint egy eredeti csokis macaron, csak ennek a tésztája egy jóval olcsóbb alapanyagból van, mégpedig a mandula liszt helyett, egy sima kakaós keksz. Abszolút megfizethető, és ha netán nem sikerül, akkor sincs dráma. De miért is ne sikerülne... Mondom én, aki már simán több tálca mandulás izét dobott a kukába... Na, de majd most! És tádám....., harsonák zengjetek! Igen is lehet kekszből macaront sütni!! Annuskám videóját megnézve, neked is sikerülni fog, tuti. Pontosan követtem én is az instrukciókat, és ilyen szép makikák készültek. Lényeg, hogy készíts elő mindent, legyél magabiztos és figyelj oda a részletekre. Megéri!


Hozzávalók kb. 16 db. macaronhoz: 100 gr. kakaós keksz, 100 gr. porcukor, 80 gr. szoba hőmérsékletű tojásfehérje, 100 gr. kristálycukor. Krém: 100 gr. étcsokoládé, 80 ml. habtejszín.


Nem írnám le a készítés menetét, mert a videó nagyon szuper, érthető és nagyon aprólékos. Pontosan így csináltam én is, minden lépést betartva. Annuskám, köszönöm!

 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése