"A kiválóság nem örökletes. A minőség nem veled születik. Csak akkor lehetsz a legjobb, ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt."

Gundel Károly

2016. január 9., szombat

~ TONKABABOS CSOKOLÁDÉ MACARON ~












No, akkor megint Macaron, mert akarom... Hiába, ez nekem mindig egy kihívás. Szerintem irtó szeszélyes egy finomság... Ha akar sikerülni, akkor sikerül, hanem, akkor nem. Kétszer kifogott rajtam, kétszer nem. Bevallom őszintén, mind a négy más-más recept volt, de nekem még a két "sikerült" sem volt tökéletes. Az a nüansznyi plusz, mindig hiányzott belőle. Hol lapos lett, hol nem volt "talpa", hol meg repedezett volt a teteje. Fogalmam sincs mit és mikor rontottam el, de sosem voltam 100 %-ig megelégedve vele. No, de most! Most aztán megtaláltam a tökéletes macaron receptet! Tök egyszerű, érthető és nem kell hozzá egyáltalán sok macera. Egészen véletlenül botlottam bele  a YouTube-on. Ezeknek szép sima a tetejük, cakkos a talpuk és elég magasak is. Szóval erre már azt tudom mondani, hogy jól sikerültek. Brutál csokis, szinte már őrjítően... Ja, a tonkabab, no az csak dobott az ízén.


Receptírás helyett jöjjön a videó, ami érthető és jól lekövethető. Ami nem szerepel benne, az a tonkabab. Ha van otthon rakj bele egy csipetet, ha nincs akkor fahéjjal helyettesítsd... Nézd csak, milyen egyszerű:









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése