"A kiválóság nem örökletes. A minőség nem veled születik. Csak akkor lehetsz a legjobb, ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt."

Gundel Károly

2014. május 15., csütörtök

BANÁNOS MÜZLI DESSZERT












Már hetek óta ez a napi rutinom. Egy adag müzli, mézzel, joghurttal, banánnal és búzakorpával.... Véletlenül állítottam egyszer össze és azóta megunhatatlan lett. Beleszerettem ebbe a kombinációba. Alig várom a nyarat, hogy más "összenyomható" gyümölccsel is megkóstoljam. Például eperrel, málnával, őszibarackkal vagy éppen meggyel.. Amellett, hogy finom, nagyon egészséges is. Tele van vitaminnal, ásványi anyagokkal és rosttal. No jó, van benne egy kevés szénhidrát is, de nem túl sok. Mindegy, lényeg, hogy ízlik és kész! Ajánlom kipróbálásra...


Hozzávalók 1 személynek: 1 banán, 1 kis doboz natúr joghurt, 1 evőkanál méz, 3 evőkanál gyümölcsös müzli, 1 evőkanál búzakorpa.


A banánt villával nagyjából szétnyomkodjuk, majd egy tálka aljára rakjuk. Rákanalazzuk a natúr joghurtot, majd a mézet és a korpát. A végén rászórjuk a müzlit is. Banánkarikákkal díszítve, máris fogyaszthatjuk. Szerintem megunhatatlan...








Illéskrisz Konyhája


3 megjegyzés:

  1. Kriszti, nagyon guszta és finom a müzli desszerted. Szivesen meg enném reggelire, ami itt nálunk nagy divat!

    VálaszTörlés
  2. Mostanában én is hasonlóakat reggelizem :) Imádom :) Lehet variálni, azt szeretem benne, én van amikor még a müzlit is kihagyom, csak gyümi jön bele, többféle :)

    VálaszTörlés
  3. Hú, de jó! Én a banán-zabkása-ropogós praliné kombóval vagyok hasonlóan, mint te ezzel...eléggé hasonló a kettő, úgyhogy kipróbálós lesz ez is ;)

    VálaszTörlés