"A kiválóság nem örökletes. A minőség nem veled születik. Csak akkor lehetsz a legjobb, ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt."

Gundel Károly

2013. március 5., kedd

SAJTOS RIZZSEL TÖLTÖTT PAPRIKA

















Rám tört a tavaszi méregtelenítés. No, nem annyira drasztikusan, csak olyan óvatos módban. Történt minap, az egyik reggel velem, hogy ezen bizony elgondolkodtam. Nem vagyok nagy fogadalom betartó egyéniség, de valahogy most üzent a szervezetem, hogy "takarítani" kéne. Ki a sok méreggel, és a sok felgyülemlett rossz dolgokkal és helyette jöhetnek a vitaminok és a sok rostok. A megvilágosodás  lényege: egy hónapig nem eszem semmiféle állati eredetű húst és húskészítményt. Helyette sok zöldséget, gabonát és gyümölcsöt. A recept a kedvenc Mexikói receptes könyvemből való... 









Nagyon finom vegetáriánus étel. Sok salátával és tartárral fogyasztva laktató főétel lehet.









Illéskrisz Konyhája



6 megjegyzés:

  1. Én nem tervezek méregtelenítést, de nagyon szívesen megenném, nagyon finom lehet. :)
    Elfogom készíteni.

    VálaszTörlés
  2. Ha választani lehet, akkor én inkább a szénhidrátot hagynám ki, mint a húst. De egyiket sem egyszerű betartani, főleg ha a család nem akar veled méregteleníteni.:) Még mindig azt gondolom, hogy meg fogom csinálni a léböjt kúrát, de az sem lesz könnyű úgy, hogy férjnek közben főzni kell. A rizses paprikád viszont nagyon jól néz ki! Éhes is lettem...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon finom lehet guszta! Sokszor vagyok így én is hogy nem kívánom a húst , ez általában 1-2 hétig is elszokott tartani . Akkor én is úgy gondolom hogy a szervezetem jelez olyankor jön rám a különböző tészták utáni vágyam akkor mindennap megtudnám enni a tésztát.(Ekkor jön a probléma hogy a férjuram viszont annyira nem tésztás!)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ízletes lehet, nagyon tetszik:) Én kb múlt augusztus óta nem eszem kenyeret (esetleg 2 - 3 hétben egyszer egy kis szeletet), sok fehérjében gazdag ételt, zöldséget, gyümölcsöt eszek inkább, a levest nem hagyom ki de igyekszem lightosabbra készíteni. Disznóhúst is nagyon ritkán eszek, most a böjtben pedig péntekenként nem eszek egyáltalán húst. És érzem is a jó hatását mindennek, hangulatban, súlyban egyaránt.

    VálaszTörlés
  5. Kriszti, micsoda gyönyörü tavaszi szinek! Én is szoktam Mexikói ételeket késziteni, de még rizzsel töltött paprikát nem készitettem. Nagyon guszta, és finom, csak furcsa az őrölt mag benne. A Mexikóiaknak halvány fogalmuk sincs hogy mi is az a kömény mag...habár szerintem finom pikáns izet ad hozzá! Puszillak

    VálaszTörlés
  6. Imádom az ilyen ételeket (csak sajnos a családom nem díjazza, amikor ilyesmiket készítek, pedig annyira finom)! :o)

    VálaszTörlés