"A kiválóság nem örökletes. A minőség nem veled születik. Csak akkor lehetsz a legjobb, ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt."

Gundel Károly

2012. szeptember 9., vasárnap

SZÜLINAP...






Kakaós-csokoládés piskóta torta...








Megint eltelt egy év, ismét ünnepeltük a lánykám, immár 9. Születésnapját. Már hetekkel ezelőtt kémleltem az időjósok jelentését a hétvégi viszonyokról, és arra a döntésre jutottam megint, hogy nem kockáztatnék a hónap közepéig, hanem kicsit előre hozva, ezen a hétvégén csapunk bele a buliba. Milyen jól tettük, ragyogó idő volt, szépen sütött a nap, nem volt hőség, csak néha jött egy kóbor fuvallat, amitől repültek és gurultak a teraszon a pille-poharak... Ezt leszámítva szuperül sikerült minden. Volt megint ugrálóvár jó magas, torta, játék, ajándékosztás és felhőtlen gyerekzsivaj. Szinte megállás nélkül mozgott a vár, talán csak torta-köszöntésnél pihent egy kicsit. Mondanom sem kell, én egész nap jöttem-mentem az emelet a kert és a vár között. Etetni-itatni-orrot fújatni-mosdóba vitetni volt a feladatom. Elég fárasztó, de már megszoktam. Jancsival főztünk bográcsban egy finom babgulyást, sütöttem pizzát, és persze tortát is. Volt sok rágcsálni való meg innivaló is bőven. Nagyon élvezték a gyerekek, tényleg önfeledten játszottak. Este mikor jött az "ugrálós-bácsi" a várért, az összes gyerek felült a tetejébe és nem akartak lecsúszni, hogy várat bevették, ide ugyan idegen, be nem teszi a lábát... Aztán jött a partvis! A bácsi szerette volna elkezdeni a söprögetést, hogy a várat letakarítsa, de a bitang kölykök arra sem mozdultak. Nem volt mit tenni, a bácsi meglengette a seprűjét és elkezdett felfelé mászni a váron, hátha erre megindul majd lefelé a tömeg... Sikerült a terv, az összes lurkó sikítva hagyta el a színes felfújhatót... Hát így ért véget a nagy kaland, a sötét lovag megszerezte az ingatlanját...
Hogy kézzel fogható ajándék is legyen a lánynak a szülinapon, vettünk neki egy lovagló felszerelést, amiben majd lovagolni járunk. Nagyon örült neki, büszkén viselte az első lovaglásnál. 


Hoztam pár képet Nektek...





Nehéz volt összeterelni őket, még így is hiányzik a képről pár gyerek...







A torta, a kedvencek képeivel...Mogyi a hörcsög, Szofi a kiskutya, Blekóca a befogadott ebecske /imádom/, és Teca a cica... És persze az Ünnepelt...







Ajándékosztás. " Kipp-kopp kopogok, találd ki, hogy ki vagyok !"... Elváltoztatott hangján kellet kitalálni a titokzatos ajándékosztót...







Zselyke puszit ad... Ő barátnőm, Krajnyák Zsuzsanna tőrvívó kislánya. Zsuzsi kedden jön haza Londonból, két ezüst és egy bronz medállal a tarsolyában. Innen is üzenve neki, hogy nagyon ügyes volt! Gratulálunk!





Lovaglás Törökbálinton...









Zsokétanonc...







Séta a kutyákkal a Törökbálinti tónál...










Illéskrisz Konyhája



22 megjegyzés:

  1. Nagyon boldog születésnapot kívánok Lánykádnak!!
    Csuda jó szülinapi bulit rendeztetek, csúcs szuper volt minden, nem csoda, hogy a gyerekek nem akarták abbahagyni a bulizást.

    VálaszTörlés
  2. Boldog szülinapot a lányodnak, nagyon édes!

    VálaszTörlés
  3. Isten éltesse sokáig a lánykádat. Nektek pedig gratulálok a csodaszép kislányhoz és leljétek benne sokáig örömötöket, egészségben, szeretetben!!

    VálaszTörlés
  4. Boldog szülinapot Krisztikének:) Nagyon szuper a torta a kedvencek képeivel, meg a buli is csúcs lehetett, én sem jöttem volna le a várról:)

    VálaszTörlés
  5. Boldogsàgos minden jòt kívànok!

    VálaszTörlés
  6. Isten éltesse a kis ünnepeltet! Nagyon jó kis bulit szerveztél neki, biztos emlékezetes marad számára. A torta nagyon jól el lett találva, aranyosak és találóak a kis állatkák képei rajta. A lovaglóruha pedig mintha csak rá lenne öntve, remekül áll rajta. Még sok boldog és ilyen szép születésnapot kívánok!

    VálaszTörlés
  7. Krisztikének nagyon boldog születésnapot kívánok! Csodás ünnepséget szerveztél neki, nagyon büszke lehet az anyukájára! :)

    VálaszTörlés
  8. Boldog szülinapot Krisztikének! A tavalyi ünnepségen is ámultam, idén is szuper lett! :)))))

    VálaszTörlés
  9. Isten éltesse a kislányodat!! Csodás bulit rendeztél neki, volt is öröm, sugárzik az kis arcocskájuk!

    VálaszTörlés
  10. Milyen klassz "kis bulit" szerveztél Krisztikének, nagyon örülhetett neki. :) Boldogságos születésnapot kívánok!!! :o)

    VálaszTörlés
  11. Isten éltesse a Nagylányt! Nagyon jól érezték magukat a lurkók, én is szívesen ugráltam volna velük!;-)

    VálaszTörlés
  12. Boldog Születésnapot kivánok a Kriszitke lányodnak. Nagyon szép kis...nagylány, és igazán "kitettél magadnak" a szép torta, és a jó szórakozás a szülinapi partinak!
    Imádtam végig nézni az összes fotókat, amit hasonlóan én is feltettem az én családom ünnepélyére!

    VálaszTörlés
  13. Kedves Mindenki!

    Köszönöm szépen a jó kívánságokat és a kedves szavakat! :o)

    VálaszTörlés
  14. Isten éltesse a kislányodat! Nagyon csinos és milyen büszkén ül a lovon! Aranyos kislány kis mosolygós!

    VálaszTörlés
  15. Élvezetes összefoglalót írtál a szülinapi buliról.Nagyon jók a képek a vidám, boldog gyerekekről. Szép a torta, biztos finom volt!
    A csinos kis zsokétanoncnak boldog szülinapot kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Neked is a kedves sorokat, átadom a jó kívánságot! :o)

      Törlés
  16. Egy kis késéssel, de annál nagyobb szeretettel BOLDOGAT a kisasszonynak! :-)

    VálaszTörlés
  17. Egy kicsit megkésve, de annál nagyobb szeretettel én is szeretnék nagyon boldog születésnapot kívánni kislányodnak! Az Isten éltesse még nagyon sokáig! Sok boldogságot és minden jót Neki, és persze az egész családnak!!! :)

    VálaszTörlés
  18. Kedves Névtelen és Okki!

    Köszönöm a kedves szavakat, átadom a lánykámnak! :o)

    VálaszTörlés