"A kiválóság nem örökletes. A minőség nem veled születik. Csak akkor lehetsz a legjobb, ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt."

Gundel Károly

2011. április 1., péntek

MESEKÖNYV SK.. avagy, az Anyakiadó első munkája...

A kislányom nagyon szereti a mesés könyveket, így mikor az 5 éves születésnapjához közeledtünk, arra gondoltam, mi lenne, ha írnék és rajzolnék neki egy saját készítésű mesekönyvet. Volt akkoriban egy kolléganőm, aki anno, húsz évvel ezelőtt, az ő kislányainak írogatta össze, a déd nagymamájától,rámaradt réges régi verseket, mondókákat. A dédi óvónő volt a század elején, ő mesélte ezeket a szép verseket az akkori kicsiknek. A legjobbakat kiválogattam, írtam én is részeket hozzá és így született meg a kislányomnak ez az egyedi és nagy becsben tartott könyvecske. Kb. fél évet dolgoztam vele, mire elkészült, írtam, színeztem, radíroztam, másoltam hónapokig. A könyv 3 nagyobb mesét tartalmaz és több nyúlfarknyi versikét. Most, hogy iskolás lett a kislányom, szeretettel olvasgatja a szépen kanyargó betűket. Egy ár oldal a könyvből...




















Babaváros
Babaváros óvodája
Jucika
A kis mackó
A cica és a papucsa
A hangya
Sündisznócska
stb...

És most jöjjön egy kedves versike a könyvből....


JUCIKA

Jucika egy szép napon kisétált a rétre,
mert azt mondta a mamája, hogy spenót lesz ebédre.
Azt gondolta Jucika, haza se megy estig,
egyék meg a spenótot az utolsó cseppig.

Közben szél lett, hideg lett, a gyomra is korgott,
meggondolta Jucika ezt a "spenót dolgot"...
Szép szelíden hazatért, s kért a spenótból,
mert az élet már csak ilyen, jóból áll, és rosszból...







6 megjegyzés:

  1. Kriszti!Nagyon, nagyon ügyes vagy!Csak ámulok!Krisztikének gyönyörű ajándékot készítettél, értékes kincs lesz a számára felnőtt korában is majd.

    VálaszTörlés
  2. Mesekönyv illutrátorok is megirigyelhetnének!
    Nagyon szép kis mesekönyv, és tényleg értékes kincs lesz ez évek múlva! :))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ügyes, kreatív anyuka vagy. Küldök egy jó szót! Fogadd szeretettel.

    VálaszTörlés
  4. Mindenkinek köszönöm a kedves hozzászólást!!!

    Nelli,
    Barbi,
    Mónika,
    kati,
    Ingyom-bingyom

    VálaszTörlés