"A kiválóság nem örökletes. A minőség nem veled születik. Csak akkor lehetsz a legjobb, ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt."

Gundel Károly

2011. március 16., szerda

TOMI FIAM TORTÁI...



Lassan itt van Március vége, méghozzá egész pontosan, a 29. napja...Tamás fiam most lesz 18. éves. Már most gondolkodom, hogy milyen tortát süssek neki. Összegyűjtögettem az elmúlt 3 év tortáit, amik neki készültek. Minden évben a rá jellemző, éppen akkor aktuális tortát próbáltam neki megsütni. 15 évesen a Billiárd volt a kedvenc játéka, 16 évesen, le sem lehetett róla venni a Baseball sapkát, 17 évesen pedig a Gitározás érdekelte. Így születtek meg ezek a torták. A Gitár torta csokoládé ízű volt, a Baseball sapka torta alapja a "Bomba jó torta" volt, a Billiárd torta pedig tiramisu ízű volt...



17. szülinap: Gitár torta








 16. szülinap: Baseball sapka torta








 15. Szülinap: Billiárd torta







A 18. tortáját már gondolatban  meg is sütöttem, ami egy Akta táska lesz...A táska külsejére címkéket fogok tenni, azokkal a kívánságokkal, amelyekkel szeretném elengedni Őt, a "nagy betűs ÉLETBE". Mint például, szerencse, kitartás, hit, szeretet és egészség...stb. Természetesen a blogomba is fel fog kerülni a torta, persze csak akkor, ha sikerül....

6 megjegyzés:

  1. Kriszti!
    Ezek csodálatosak!!!
    Az a gitár...

    VálaszTörlés
  2. Óh, köszönöm! Dolgoztam is vele rendesen...Hát ilyen lett...nem cukrász minőség, de nagyon örült neki! Most is gyűjtögetem az erőmet a következőre...:o)))

    VálaszTörlés
  3. valahol ennél a gitártortánál kezdődik a cukrászművészet....

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szeretem a tortáidat! Az NLC ről olvasott Tiramisu tortád nálunk egyik nagy kedvenc!

    VálaszTörlés
  5. Melcsa!

    Köszönöm! De nem vagyok ám én olyan profi, vannak tőlem sokkal ügyesebb amatőrök! Csak próbálkozom...

    Ottis!

    Örülök, hogy ízlik a Tiramisu receptem, tényleg nagyon fincsi, szerintem ott a pirított dió teszi fel az í-re a pontot...én már nagyon rég nem csináltam. Itt lenne az ideje...

    VálaszTörlés
  6. Hű, a te gitár tortád se semmi!és mint látom, ez sem egy kis darab! :-)

    VálaszTörlés