"A kiválóság nem örökletes. A minőség nem veled születik. Csak akkor lehetsz a legjobb, ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt."

Gundel Károly

2013. április 20., szombat

CARLOS...
















Bővült a család... Párom hajthatatlan volt kutya ügyben és véletlenül talált rá erre a szép Cane Corso kutyára. Családi okok és költözés miatt kényszerült a gazdija megválni tőle... Szomorú dolog, de sajnos van ilyen. Nagyon szerették, sokat foglalkoztak vele / kutyaovi, kutyasuli, őrző-védő tanfolyam /, mert látszik, hogy kezelt, ápolt kutyus, nem csak fizikailag, hanem érzelmileg is... Abszolút szófogadó, jó lelkületű ebecske... Ha már nevezhetem így, a cirka 50 kilójával... A zord külseje érző szívet takar. Barátságos, nem ugrál csak szimatol... Nyáron lesz két éves, ő egy ivartalanított kan kutyus. Immár egy hete van nálunk, de bizton állítom, hogy jól érzi magát. Már csak abból gondolom, hogy a nagy "életváltozás" kevésbé viselte meg látszólag. Ugyan nem tudom mi jár a buksijában, csak gondolom... Nem vonyít, nem ugat hosszan, szépen eszik- iszik, éjjel pedig alszik a megszokott házában /azt is megkaptuk /. Nappal hancúrozik a másik ebbel Blackyvel, jól kijönnek egymással, szinte azonnal megkedvelték egymást. A gyerekekkel vigyázó, óvatos, soha egy rossz mozdulata nem volt. Szóval eddig minden rendben van vele, remélem nem is fog ez megváltozni... Egyre jobban figyeli a dolgokat, beletanul lassan a mi életünkbe. Sokat visszük sétálni őket, habár ez csakis a párom dolga, mert én nem biztos, hogy meg tudnék fékezni egy ekkora mamelukot... Ahhoz képest, hogy ekkora állat nem eszik sokat. Jó minőségű száraz tápot kap, de a kedvence a leves, azt nagyon szereti. Szoktam főzni nekik csibét jó sok zöldséggel, rizzsel / farhát, nyak, kacsaszív /, na akkor aztán nagy lafatyolást és habzsolást rendeznek. A volt gazdinak írom a leveleket és küldöm a képeket róla, hogy lássa, jól van a kedvence és hogy nagy szeretetben él... Hoztam is pár képet az idillről...




Vigyázok rájuk...





Ezek a gyerekek nagyon huncutok...






Na mit szólsz, mekkora?





Kukucs...





Alárendelve... Na ezt már szeretem...





Néha hagyom magam, had örüljön a kis buta...





Jövök egy simire a csábos pillantásommal... Ugye levettelek a lábadról?!...






9 megjegyzés:

  1. Hú, ez a kutya hatalmas. Én félnék tőle, és a gyerekeket is félteném. De ez az én kutyafóbiámból adódik, ami gyerekkorom óta megvan, mióta egy kutya megharapott, és egy hétig kellett miatta oltásra járnom.

    VálaszTörlés
  2. De szép:) Olyan igazi férfias kutya:) Legyen sok örömötök benne:) Nekünk, vagyis inkább az öcsémnek egy magyar vizslája és egy keverék farkaskutyája van, nagyon szeretjük mindkettőt:)

    VálaszTörlés
  3. Imádnivaló! Jól imádkozott, hogy hozzátok került :-)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű!Ráadásul a Cane Corsók kiváló családi kutyák,nagyon jó természettel.Biztosan nem fogtok csalódni benne:)Ajánlom meglátogatásra nektek a Noé menhely oldalát,ott van külön Cane Corsó fajtamentés.Szép napot!Edina

    VálaszTörlés
  5. Mikor megláttam az FB-n, már ott is rajongtam érte. Gyönyörű kutyus. Nekem nem tűnik zordnak a kinézete, inkább olyan méltóságteljes az egész megjelenése és látszik, hogy békés természetű. Blacky biztosan örül, hogy lesz kutyapajtija, akivel sokat játszhat. Nagyon édes, ahogy dögönyözi, haverkodik vele. Kívánom legyen sok örömötök benne, biztos, hogy hamarosan imádni fog benneteket.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon méltóságteljes, szép kutyus:) Nagyon jó helyen lesz nálatok, legyen benne sok örömetek:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon komoly kutya, jobb ha a betörők elkerülnek titeket. Azért nem lehet neki sem könnyű, valakikkel együtt élt, akik "elhagyták", és most új családot kapott.

    VálaszTörlés
  8. Most komolyan irígy vagyok! Régi álmom egy Cane Corso az Argentin dogunk mellé. Na majd egyszer...:)

    VálaszTörlés
  9. Úgy látom, Ti is olyan nagy kutyarajongók vagytok, mint Mi. :o) Nagyon szép mind a két kutyusotok, az új családtag is rögtön jól érezte magát nálatok... Amikor v.melyik nap megláttam a Fb-on ezeket a képeket a gyerekekkel és a kutyusokkal, bőszen lájkoltam ám. :)

    VálaszTörlés