"A kiválóság nem örökletes. A minőség nem veled születik. Csak akkor lehetsz a legjobb, ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt."

Gundel Károly

2011. július 31., vasárnap

ÉLMÉNYBESZÁMOLÓ A VÖLGYBŐL...












Hoztam nektek egy röppke fotós beszámolót az idei Művészetek Völgyéből. Most már sokadik alkalommal látogattunk el a Balaton-felvidék legszebb részére, a most három falut felölelő kézműves vásárra. Az idő kegyes volt hozzánk és csak kétszer öt percre mutatta meg az eső, a méregfogát, szóval sikerült szép időben térdig járnunk a lábunkat. Hihetetlen ez a vásári forgatag...Szebbnél-szebb portékával megrakott standok, finom illatok, ízletes nedűk, huncut gyerekek, és kedves emberek... Legalábbis összefoglalva ezt láttam. Mintha idén sokkal türelmesebbek voltak egymáshoz az emberek, nem volt tolakodás, türelmetlenkedés, szóval, élmény volt az ott lét. Az árak, mint mindig, néhol veszélyesen irreálisak voltak, de hát ami kézzel készül és szemet gyönyörködtető, annak sajna borsos az ára. Kislányom élvezte a legjobban, ő aztán kipróbált mindent, üveget formált, homok képet csinált, nemezből virágot szőtt, és persze minden pénzt elköltött volna...Azért én sem jöttem haza üres kézzel, a régiségek apró boltjában vettem egy ómama korabeli, apró tejes kannát és egy mézeskalács készítő csillag formát. De most jöjjenek a képek, egy kis összeállítással...



      Csoportkép az 1700-as évek közepéből, a polgári, ún. "látogatói viseletről"...








Anyag-szobrász hölgy munka közben, és egy szép műve....











A kovácsmester otthona a századelőből. Apró konyha, pici szobával...

















Manóvilág az erdőben...Színes, csodás kerámia figurák, eszméletlen áron...


















Portékák...












Lányom, mint "üvegmester"...Éppen medált készít.
















Később, Katicás homokkép készült...














Népitánc előadás, egy finom itóka mellett...







Pikáns, fűszeres "Vasalt husi"...








"Aprócska szoba ablaka"...







Az én "vásárfiám..."







Egyszer érdemes mindenképpen ellátogatni ide, mert felejthetetlen élményben lesz részünk...





8 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretek én is ilyen vásárokban,kiállításokban nézelődni.Gyönyörűek a képek.A kislányod aranyos,ahogy élvezi a kézműves foglalkozásokat.

    VálaszTörlés
  2. Meghoztad a kedvem. :)
    Csodás fotók, a kislányod tüneményes! :)

    VálaszTörlés
  3. Ja,mióta szeretnék eljutni! Nagyon szeretem ezt a hangulatot,irtó jó lehetett!:)

    VálaszTörlés
  4. Tényleg fantasztikus volt! Mindenkinek ajánlani tudom csak, hogy menjen el ide! Jó kikapcsolódás, mindig új élmény!

    VálaszTörlés
  5. Tündér aranyos a kislányod!!!
    Szeretnék én is ilyen vásárokba nézelődni, kóstolgatni, de eddig még csak egy-két alkalmam volt rá. Nekem is ilyen fehér tejeskannám van, szerencsére én úgy örököltem! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lehetett. Mindig akkor megyünk arra, maikor nincs fesztivál:-) Na majd jövőre.
    Ilyen gtejeskannát keseres évek óta:-) Hol lehet ilyet venni a vásáron kívül?

    VálaszTörlés
  7. Lányok!

    Köszönöm a hozzászólást! Jövőre ott találkozunk!


    Gesztenye!

    Szerintem nagyobb hétvégi piacokon lehet venni...Majd megnézem itt neked Érden...

    VálaszTörlés
  8. Szuper jól érezhettétek magatokat, a képek magukért beszélnek. Én is szeretnék egyszer eljutni, de valami mindig közbejön.
    Gyönyörű szép lánykád van, és amint látom nagyon ügyes.:)

    VálaszTörlés