"A kiválóság nem örökletes. A minőség nem veled születik. Csak akkor lehetsz a legjobb, ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt."

Gundel Károly

2013. július 23., kedd

IN MEMORIAM...









"AZ ÉLETED MAGA VOLT A SZÉPSÉG, AZ ÉG MAGA VOLT A KÉKSÉG... HALÁLOD MAGA A FEKETE FÁJDALOM, MÁR CSAK A SZÜRKE FÖLDNEK SÍROM EL, KEGYETLEN BÁNATOM..."


DRÁGA APUKÁM NYUGODJÁL BÉKÉBEN. 


TUDOM, HOGY ANYUVAL MÁR EGYÜTT VAGYTOK ÉS FENTRŐL VIGYÁZTOK MAJD RÁM...


KÖSZÖNETTEL TARTOZOM EME KÉT CSODÁLATOS EMBERNEK. MERT EMBEREK VOLTAK AZ UTOLSÓ PERCÜKIG. KÖSZÖNÖM NEKIK AZ ÉLETEMET, A CSODÁS GYEREKKOROMAT, AZT SOK SZÉPET ÉS JÓT, AMIT TŐLÜK KAPTAM. EMBERT NEVELTEK BELŐLEM. MEGTANÍTOTTAK A TISZTESSÉGRE, AZ ÖNZETLEN SZERETETRE, ÉS ARRA, HOGY A CSALÁD EREJE FELÜLMÚLHATATLAN. AMIT ÉN KAPTAM TŐLÜK, AZ FELBECSÜLHETETLEN ÉRTÉK, ÉS SOHA NEM FELEJTELEK EL TITEKET DRÁGA SZÜLEIM!  AMÍG A SZÍVEM DOBOG, ADDIG TI IS BENNE ÉLTEK TOVÁBB...

EGYETLEN LÁNYOTOK: KRISZTINA

 



44 megjegyzés:

  1. Drága Illéskrisz, őszinte részvétem, erőt kívánok Neked.

    VálaszTörlés
  2. Fogadd őszinte részvétemet! A lelke szívedben örökké él!

    VálaszTörlés
  3. Őszinte részvétem,Krisztina! Erőt és vigasztalást kívánok neked eme nagy fájdalmadban!

    VálaszTörlés
  4. Fogadd őszinte részvétem, együttérzek veled!

    VálaszTörlés
  5. Nyugodjanak békében ! Fogadd őszinte részvétem !

    VálaszTörlés
  6. Krisztikém, őszinte részvétem, annyira sajnálom, hogy elvesztetted az édesapádat. Még a könnyem is kicsordult, ahogy megláttam a bejegyzésed. Igen, ők már együtt vannak és vigyáznak rád fentről, ez adjon neked erőt. Ölellek, Erzsi

    VálaszTörlés
  7. Drág Kriszti!
    Őszinte részvétem! :-(((

    VálaszTörlés
  8. Krisz, nagyon sajnálom! :( Őszinte részvétem. :( Erőt és kitartást az egész családnak.

    VálaszTörlés
  9. Kedves Mindenki!

    Köszönöm a részvétnyilvánítást...

    VálaszTörlés
  10. Kriszti nagyon sajnálom, őszinte részvétem neked és az egész családnak!

    VálaszTörlés
  11. Drága Kriszti!
    Fogadd őszinte részvétem!
    Erőt és kitartást kívánok Neked!

    VálaszTörlés
  12. Őszinte részvétem, veled érzek!

    VálaszTörlés
  13. Nagyon - nagyon sajnálom:( Fogadd őszinte részvétem!

    VálaszTörlés
  14. Kedves Kriszti, most nyitottam ki a gépemet és szomoruan vettem észre a bejegyzésedet. Borzasztó el vesziteni egy szülőt, de még szomoruabb mind a kettőt! Teljesen egyet érzek veled...én már ezen rég tul mentem mind kettő szüleimet el vesztettem:(

    Nagyon, de nagyon sajnálom, őszinte részvétemet, neked és az agész családnak. Édesapád emléke maradjon egy ÁLDÁS részedre...imáimban foglak tartani, és szeretettel gondolok rád!
    Elisabeth

    VálaszTörlés
  15. Kedves Kriszti! Fogadd őszinte részvétemet!!! Csodálatos emberek lehettek a szüleid, nyugodjanak most már együtt, békében.

    VálaszTörlés
  16. Krisztikém! Tökéletesen átérzem a fájdalmadat és őszintén osztozom benne! :(
    sherpa

    VálaszTörlés
  17. Kedves Krisztina!

    Mély együttérzéssel osztozom fájdalmadban:)))
    A halál olyan veszteség,hogy valójában sohasem lehet feldolgozni,
    az emléke idővel elhalványulhat a szeretett személynek,de a hiánya mindig megmarad.
    Nyugodjanak Békében!

    VálaszTörlés
  18. Kedves Kriszti! Gyönyörű és szívet szorongató ahogy édesapádtól búcsúzol. Részvétemet fejezem ki én is, és ebben a nehéz időszakban többet fogok Rád gondolni, imáimban hordozlak.puszillak: Csák Kati

    VálaszTörlés
  19. Megkönnyeztelek! Kriszti Fogad őszinte részvétem.

    VálaszTörlés
  20. Drága Kriszti! Fogadd őszinte részvétem! Nehéz ilyenkor szavakat találni, a veszteség mélyen megérinti az ember lelkét. Csodás szüleid voltak, kívánok nekik örök nyugodalmat, neked és a családodnak pedig mielőbbi megnyugvást, sok erőt és hitet a fájdalom elviseléséhez.

    VálaszTörlés
  21. Sok erőt kívánok én is!
    "Én vagyok a feltámadás és az élet. Aki hisz bennem, még, ha meghal is, élni fog."

    VálaszTörlés
  22. Kedves Kriszti! Fogadd őszinte részvétemet, nagyon szép szavakat írtál!

    VálaszTörlés
  23. Köszönöm Mindenkinek a részvétnyilvánítást. Nagyon nehéz napok várnak rám, de örömmel tölt el, hogy sokan gondoltok rám... Köszönöm.

    VálaszTörlés
  24. Fogadd őszinte részvétem Kriszti! :(

    VálaszTörlés
  25. Döbbenettel olvastam soraidat... Őszinte részvétem...Remélem, apukád békésen ment el.

    VálaszTörlés
  26. Drága Kriszti, fogadd őszinte részvétemet! Megnyugvást és erőt kívánok a nehéz időkben! :(

    VálaszTörlés
  27. Drága Kriszti!
    Fogadd együttérzésemet! Itt nyelem a könnyeimet, átérzem a bánatodat.
    Légy erős, de merj gyenge is lenni! Éld meg a fájdalmat, ne fojtsd el, mert ez kell a továbblépéshez!

    VálaszTörlés
  28. Most olvastam csak... Nagyon sajnálom, és együtt érzek veled! Én 6 évvel ezelőtt veszítettem el apukámat, aki nagyon fiatal volt még, és a mai napig nagyon hiányzik. Egyetlen gondolat az, ami ebben az időben vígaszt tud adni, hogy még találkozni fogunk velük!

    VálaszTörlés
  29. Kedves Kriszti, öszinte részvétem, sirok Veled. Eröt és megnyugvást kivánok Neked.

    VálaszTörlés
  30. Több nap eltelt a bejegyzésed elolvasása óta...
    Azóta szeretnék írni Neked, de nem találok szavakat...

    VálaszTörlés
  31. Őszinte részvétem, így utólag is.... Csak most olvastam, mert abban az időben Lengyelországban voltunk.
    Együtt érzek veled, tudom mit jelent elveszíteni egy szülőt.....

    VálaszTörlés
  32. Az ember nem tud ilyenkor vigasztaló szavakat irni, mert ez a fájdalom leirhatatlan. Részvétem édasapád miatt.

    VálaszTörlés
  33. Sajnos csak most olvastam, mert nyaralni voltunk, de fogadd utólag is őszinte részvétemet!

    VálaszTörlés