"A kiválóság nem örökletes. A minőség nem veled születik. Csak akkor lehetsz a legjobb, ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt."

Gundel Károly

2013. július 1., hétfő

"NEM RENDHAGYÓ" SZÜLETÉSNAP...












Ünnepeltünk... Nem rendhagyó szülinapot ültünk a kertben délután. Carlos kutyulink 2 éves lett. Áprilisban került a családunkba, hirtelen, de annál nagyobb örömmel. Ő egy Cane Corso fajtájú kutyus. Hatalmas testtel, de még annál is nagyobb szívvel... Iszonyú rendes és szófogadó kutya. Jól nevelt, kedves és vigyázó. Blackyt a keverék kutyust is imádja, ő a hites felesége. Összebújva alszanak, egy tálból isznak és egész nap együtt lógnak. Szóval teljes az idill kutyáéknál.. Mivel Carlos 2 éves lett, gondoltam megörvendeztetem őt, egy finom és szagos Májkrémtortával. Kicsit bizarr, így leírva, de gondolhatjátok, hogy egy kutyának ez maga volt az íz és szag orgia... Vettem egy csomag szeletelt kenyeret, egy olcsó májast és egy fél csomag baromfi virslit, no meg egy pár karika füstölt kolbász is hozzájárult a míves összhanghoz. Ilyen finom torta lett belőle... Mármint gondolom, mert egy szemvillantás alatt elfogyott. Ha láttátok volna azt a jóízű habzsolást... Öröm volt nézni. Én így kívántam Boldog Szülinapot a kutyulinknak. Jöjjön pár kép a "zsúrról"...


 Az Ünnepelt, Carlos...

/ itt is látszik, hogy milyen jól nevelt, nem ugrik fejest a tálba.../




Itt már elfogyott a türelem, meg kellett kóstolni...






Hű, de finom!!!






Meghívott vendég is volt, ő Blacky, a feleség...






A torta hűlt helye...






Morzsaparti...






Jóllakottan pihen az ünnepelt...






BOLDOG SZÜLINAPOT CARLOS!!!



13 megjegyzés:

  1. Nagyon szép mind a két kutyátok, ha Carlos most 2 évesen ilyen hatalmas mekkorára fog megnőni? Hosszú örömökben gazdag éveket kívánok Carlosnak és sok ilyen bőséges tálat! Aranyos a kislányod ahogy tatja a tányért Carlos pedig figyeli! Biztos jókat játszanak!

    VálaszTörlés
  2. Boldog születésnapot Carlosnak!!! Csudaszép és mutatós tortát készítettél a "kis" kedvenceteknek!!! Eszméletlen, hogy milyen türelemmel pózol ott az első fotón.
    (én anno a kutyusunk szülinapjára mindig csokoládétortát sütöttem, mert azt imádta a legjobban)

    VálaszTörlés
  3. Úúúúúúristen Kriszta, ez a kutya gyönyörű!!!!Egy ilyen szép kutyus meg is érdemel egy ilyen szép tortát :)

    VálaszTörlés
  4. Eszméletlenül cuki! Boldog szülinapot Carlos!

    VálaszTörlés
  5. Ott az első képen nagyon fegyelmezetten ül, de a fél szemét azért a tortáján tartja. Finom lehetett, hogy még a tányért is fényesre nyalta. Sok boldog szülinapot kívánok nektek együtt! Bárcsak minden kutyusnak ilyen álomgazdija lehetne. A kicsi is sokat nőtt, aranyosak, ahogy megosztoztak rajta.

    VálaszTörlés
  6. Boldog születésnapot Carlosnak! :) Ha nem gond elmentem a receptet és elkészitem Bobonak és Emynek, akik most lesznek 1 évesek júliusban. A többi recepted és képeid is fantasztikusak. Gratulálok hozzá :) Katuska

    VálaszTörlés
  7. Meglátszik mind két kutyusnak a gyönyörü fényes, feket szőrük hogy mennyire egészségesek, és jól vannak ápolva, és nevelve is!

    Megérdemli a Carlos a szép szüli napi tortát, nagyon finomnak nézki a sok virsli és kolbász szeletek rajta. Gondolom hus pástétommal kented be. Nagyon ötletes, én még ilyent itt nem is láttam kutyusoknak, de a lányom szok sütni kutyus sütit...persze nem édes. Én vigyázok a két kis fekete kutyusokra mig haza nem jönnek ők is Olaszországbol.
    Gratulálok a szép tortához, és jó egészséget kivánok...Happy Birthday Carlos!
    Milye klassz neve is van!

    VálaszTörlés
  8. Kutya jó dolga van, de meg is érdemli:) Boldog szülinapot kívánok neki, szuper ez a torta:)

    VálaszTörlés
  9. boldog szülinapot a kutyusnak, nagyon édes mind a kettő! hihetetlen, hogy mennyi energiád van, gyönyörű lett az ebtorta is:) gratulálok!

    VálaszTörlés
  10. Ez tényleg különleges szülinap volt:)

    VálaszTörlés
  11. Csúcs ez a kutya! Isten éltesse! a torta pedig....kutyajó :DD

    VálaszTörlés
  12. Kedves Mindenki!

    Köszönöm a hozzászólásokat, nagyon kedvesek vagytok. Carlos igazán megérdemelte, hiszen őrzi a házat, dolgozik az ügy érdekében... :o)))

    VálaszTörlés
  13. De szuper ez a torta, de én nem a tortát zabálnám meg, hanem Carlost!! Annyira cuki!!! :o)

    VálaszTörlés