"A kiválóság nem örökletes. A minőség nem veled születik. Csak akkor lehetsz a legjobb, ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt."

Gundel Károly

2015. november 10., kedd

~ MILLIOMOS SZAKÁCSVERSENY ~







Sohasem tudhatjuk előre, hogy mit hoz az élet... Történt egyik délelőtt velem, hogy rábukkantam a neten a Lidl konyha oldalán egy játékra. Már javában folyt a megmérettetés, hiszen nyolc tematikus héten keresztül lehetett ételeket elkészíteni és receptjével valamint az elkészült étel fotójával együtt beküldeni azt a játékba. Nem volt megszabva a korlát, bármennyi recepttel lehetett jelentkezni az aktuális témában. Mikor én beléptem a játékba, akkor már két hét megmérettetése lezajlott. Túl voltak a játékosok a Zöldség/Gyümölcs illetve a Magyaros játékhéten. Következett a Szárnyas hét, amiben már én is érdekelt voltam. Izgalmas pár nap következett, hogy vajon hogy sikerül az első hetem. Nagy örömömre, Széll Tamás kiválasztotta a Marokkói csirkecomb receptemet, így nyertem egy nagy doboznyi finomságot a Lidl-től. Hű, nagy volt az örömöm, itt még gondolni sem mertem  a fődíjra. A verseny lényege az volt, hogy az adott héten beérkezett receptek közül kettőt Széll Tamás profi chef választott ki, egy pedig az a szerencsés nyertes volt, aki a legtöbb szavazatot kapta azon a héten az olvasóktól. Így mind a 8 héten volt három kis győztes, aki megkapta a doboznyi finomságot. Ez után következett még 5 hét, a Görög, a Francia, a Halas, a Tejtermék és az Olasz hét. Így állt össze a végén az a 24 recept, ami versenybe szállhatott, az álom nyereményért. Itt már nagyon belendültem és sorra küldtem be a receptjeimet. Meg is lett az eredménye, mert még két héten lettem kiválasztott, az egyik a Francia, a másik pedig a Halas héten, ami után szintén megérkeztek hozzám a doboznyi Lidl finomságok. Aztán elérkezett a verseny vége. Lezárták a megmérettetést és kiírásra került a legjobb 24 recept, amiben 3 az enyém volt. Egy hét izgalom, egy hét reménykedés... Nem mertem esélyt latolgatni, mert az a 24 recept, nem véletlenül került bele a kalapba, hiszen egytől-egyig mind fantasztikus volt. Itt már csak a Zsűrin és Széll Tamáson múlt, hogy ki lesz a befutó, kié lesz a fődíj, az 1 milló forint.... A kihirdetés napján, egész nap a gép előtt ültem és vártam a csodát. Vártam és vágytam, reménykedtem a munkámban. Aztán késő délután egy kattintás után megjelent egy ismerős fotó az a verseny oldalán.., az első pillanatban fel sem tűnt, aztán a sorok többszöri elolvasása után jött a katarzis: MEGNYERTEM A VERSENYT !!! Nem hittem a szememnek. Rögtön elsírtam magam és remegő hangon, a szobában össze-vissza járkálva hívtam fel a páromat. Nem tudom elmondani azt az érzést amit akkor éreztem... Leírhatatlan!!! Önkívület és szívöröm volt. Én lettem a Főnyertes, aki megnyerte a fődíjat, az 1.000.000,-Ft-os Lidl bankkártyát.  A recept pedig, a Francia hétre beküldött, Boeuf Bourguignon  étel volt. Széll Tamás ezt választotta ki a leges legjobbnak. Tényleg nagyon finom étel, érdemes egyszer megkóstolni. Hát így állt mellém a szerencse, így lett belőlem Milliomos Szakács. Rendkívül megtisztelő volt számomra, hiszen ez végül is nem a szerencsén, hanem inkább a kreativitáson múlott. Úgy érzem, ezzel beteljesült egy álmom, és igenis bizonyítékot nyert számomra az, hogy amit csinálok az jó és hasznos. A többéves blog-munkám beérett és meghozta a gyümölcsét. Hálás vagyok és nagyon köszönöm a sorsnak, hogy ezt megadta nekem. Ezek után újult erővel dolgozom tovább, írom a blogomat, főzök tovább sokunk örömére...

Íme a nyertes étel fotója:


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjRdBmhf2OkmWpTNFyfb6Cs2VYxMC0LV-k3O4CC27fh9p9z0ULGj4EiO-RBPMJxdHm11peBRbLBeNRY9kx3Ute0jAtm8cIuSnctirg61-N76ZfmExPfWX0gA_vOM1hK6i_L4QNXtpJQJRU/s1600/IMG_5620.JPG




10 megjegyzés:

  1. Azta de jó ötlet!!!
    Szenzációs, imádom az ilyen ötleteket, el is mentem. Egyszerű és milyen nagyszerű:-))
    Ügyes vagy:-)

    VálaszTörlés
  2. Gesztenye, Köszi!

    Tényleg nagyon finom eledel, és az ízek pont passzolnak egymáshoz...friss salátával, egyszerűen mennyei volt!

    VálaszTörlés
  3. Őszintén gratulálok a nyereményedhez :)
    Megérdemelted,gyönyörű a blogod!
    Tudom furán hangzik,mert nem ismerlek,de mégis büszke vagyok rád :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy így ismeretlenül is... Igyekszem szépet kiadni a kezeim közül és remélem, hogy sok embernek inspirációt ad. :o))

      Törlés
  4. szoval megint megprobalom! gratulalok! csak igy tovabb

    VálaszTörlés
  5. Szívből gratulálok! Örülök a sikerednek!

    VálaszTörlés
  6. Szívből gratulálok Neked!:)

    VálaszTörlés
  7. Nem is tudom, ez hogy kerülte el a figyelmemet anno.
    De nagyon gratulálok, és tényleg megérdemelted. Én - bár nem sokszor kommentelek - rengeteget sütök-főzök Tőled, és egytől-egyig mindig tökéletesen követhetőek, és jól sikerülnek a receptjeid. Na és persze finomak :)
    Szóval így tovább ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm! Örülök, hogy sok receptemet kipróbáltad és hogy ízlenek is. Igyekszem tökéletes munkát kiadni a kezemből, hogy mások is tudjanak örömöt okozni a finom ízekkel!

      Törlés
  8. Ezt a bejegyzést én sem láttam eddig, szívből gratulálok, Krisz!

    VálaszTörlés