"A kiválóság nem örökletes. A minőség nem veled születik. Csak akkor lehetsz a legjobb, ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt."

Gundel Károly

2013. november 21., csütörtök

ADVENTI KARÁCSONYFA











Elkészült az idei Adventi kalendáriumom. Igaz nem a naptár jegyeit hordozza, hanem karácsonyfa alakot öltött, de attól még ez bizony az lett... Az ötletet a Pinterest-ről vettem, kicsit átalakítva. Mivel van egy ügyes kezű asztalos mester ismerősünk, nem hagyhattam ki, hogy ne legyen a segítségemre. Mert ugyebár, maradjon mindenki a szakmájánál, "a cipész maradjon a kaptafánál". Egészségügyi ember létemre, nem vonultam le a garázsba lécet fűrészelni és számomra ismeretlen fa inkvizíciós eszközökkel bénán kínlódni, habár ha nagyon megerőltettem volna magam, egy-két ragtapasszal a zsebembe lehet lett volna egy cseppnyi bátorságom is hozzá... Szóval lerajzoltam a készítendő léc karácsonyfát, azt viszont nagyon szépen, mert ugyebár a végén tökéletes lett a kért fácska, és bízva a szakemberben, átnyújtottam neki a kész terveimet. A rajz után legyártotta nekem Attila az alapot, utána már az enyém volt a főszerep. Festettem, varrtam, zsákot töltögettem és kötöztem. Vettem 3 féle Karácsony mintájú vászon anyagot, és varrtam belőlük 24 db. zsákocskát. Ez után lefestettem zöld fa páccal a fácskát, a csillagot pedig arany spray-vel lefújtam. Nem maradt más hátra, mint  hogy elmenjek, és megvegyem az apró kütyü-bigyókat, amiket majd a zsákokba rejtettem. Cukorka, rágógumi, csokoládé szeletek, kesudió, zokni, kulcstartó és apró játékok. A zsákokat masnival megkötöztem, ráragasztottam a matrica számokat 1-24-ig, majd színes / zöld, piros / csipeszekkel a karácsonyfára csipeszeltem mindet. Jöhetett még egy két díszecske és máris készen lett az ADVENTI meglepetés fa. Remélem fog tetszeni és jövőre is jó hasznát vesszük majd... Még van idő belevágni, úgy hogy hajrá! Méretek: a fa magassága kb. 1 méter, a lécek szélessége 10 cm, vastagsága pedig: 1 cm.


A hozzávalók: léc, zöld fapác, ecset, arany spray, 1.5 méter karácsonyi vászon, zöld és piros zsinór, zöld és piros csipesz, pár dísz. Töltelék: amit gyerkőc szeret... :o)))










Illéskrisz Konyhája



14 megjegyzés:

  1. Nagyon szép és ötletesre sikerült! Éppen a napokban beszélgettema munkatársaimmal arról, hogy az üzleteket elkezdték már díszítgetni, de nekünk még nagyon nincs karácsonyi hangulatunk. Hát ettől most az lett :) Csodaszép és nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Kriszti mindig tudsz újat mutatni, annyira jó ötlet ez a kis adventi fácska, hogy el sem tudom mondani!!! :)
    Szerintem én már lekéstem róla, de ki tudja talán jövőre... :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ötletes! Csodaszép lett Kriszti! :-)

    VálaszTörlés
  4. Már maga az ötlet sem szokványos, no de a kivitelezés! Szemkápráztatóan gyönyörű. Biztosan örülni fog a kislányod a sok apró ajándéknak.

    VálaszTörlés
  5. Juj, ez megint olyan nagyon szép és ízléses és Krisztis! :-)) Köszi, pár ötletet adtál, hogy mit is tehetek még a csomagba! :-))

    VálaszTörlés
  6. De szuper Kriszti, olyan ügyes vagy! Nagyon tetszik! ...és látom, mennyi finomságot fognak rejtegetni a napok... :o)

    VálaszTörlés
  7. Csodajó lett, micsoda öröm lesz majd, nyitogatni, várakozni közben a karácsonyra:) Az enyém egyszerűbb, de azért remélem örömmel bontogatják majd azt is:)

    VálaszTörlés
  8. Lányok!

    Köszönöm mindenkinek a kedves hozzászólást. Nagyon szeretek alkotni, ha már a festést nem örököltem a dédpapától és drága apukámtól, akkor máshogy jöjjön elő az ügyeskedés... Köszi!

    VálaszTörlés
  9. Kriszti, nagyon ügyes vagy, és ötletes dolgokat alkottál! Nálunk is már az üzletekben kezdenek mutatkozni a Karácsony ajándék ajánlatok, és ugyszintén már fennt állitották a városban az óriás élő karácsonyfát.

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép és ötletes! A lánykád biztosan nagyon örül majd neki ! :)

    VálaszTörlés
  11. Ez valami gyönyörűséges lett!!! Biztos lesz nagy öröm a lánykádnál :)
    A csodaszép anyagokat hol vetted?
    (Meg a kis üvegcséket a panna cottához?)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az anyagokat a Széna téri méterárú boltban vettem, az üvegeket pedig a Mammut1 kreatív boltjában a mozi mellett... :o)

      Törlés
  12. Nagyon jól sikerült, szép lett! Szinte látom, ahogy Krisztike örvend neki:)

    VálaszTörlés